Näytetään tekstit, joissa on tunniste alku. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste alku. Näytä kaikki tekstit

torstai 23. joulukuuta 2010

Blogin aloitus

Hei, tämän blogin päätähtenä toimii kaksi vuotias espanjanvesikoira uros Ron. Ron rakastaa uimista ja kesällä uidaan ahkerasti :). Ron harrastaa agilityä ja tottistelua. Näistä kahdesta agility on ehkä enemmän se meidän juttu. Remmin päässä yleensä joko 14- tai 18 vuotiaat tytöt.

Nyt on blogi "avattu" ja siitä kuuluu kiitos isosiskolleni.

Loppuun vielä kuvia Ronista.